راهنمای دریافت خدمت
مراجعین محترم می بایست از طریق درگاه سایت فروش بلیت الکترونیک و یا با مراجعه حضوری به محل موزه از طریق کیوسک های تعبیه شده اقدام به خرید بلیت نمایند که طی فرآیند با تکمیل فرم مربوطه وانتخاب نام موزه به درگاه بانکی وصل شده و با پرداخت از طریق شبکه شتاب خرید نموده و پرینت بلیت خود را اخذ نمایند.
اعلام زمان ارائه خدمت در ایام هفته و سال
خدمت به صورت 24ساعته در منزل و شش ماه اول سال بین ساعات 9 الی 19 و شش ماه دوم سال بین ساعات 8 الی 17 با مراجعه در محل موزه و اماکن فرهنگی،تاریخی این امر امکان پذیر می باشد.
اعلام زمان تحویل درخواست
خدمت به محض اتمام فرآیند صدور بلیت تکمیل و ارائه خواهد شد.
اعلام نحوه درخواست خدمت
1- مراجعه به پرتال سازمان با آدرس www.tafrihati.com
2-مراجعه به محل موزه یا اماکن فرهنگی،تاریخی و تهیه بلیت از طریق کیوسک های الکترونیکی
اعلام نحوه تحویل خدمت
ارائه پرینت بلیت صادر شده در منزل و یا محل موزه یا اماکن فرهنگی،تاریخی
واجدین شرایط دریافت خدمت
این خدمت به عموم مردم ارائه می شود.
هزینه و شیوه واریز
مبلغ از طریق درگاه الکترونیکی مستقیما طی تراکنش به حساب خزانه واریز می گردد.
مراحل انجام کار
1- مراجعه به وب سایت با آدرس www.tafrihati.com ، نصب اپلیکیشن top روی موبایل و یا مراجعه حضوری به محل موزه مورد نظر
2- انتخاب محل مورد بازدید
3- پرداخت الکترونیکی مبلغ بازدید
4- دریافت پرینت بلیت
مدارک مورد نیاز
مدارک خاصی مورد نیاز نیست.
سوالات متداول
1- در صورت خرید بلیت و عدم پرینت آن آیا در صورت مراجعه به مجموعه اجازه ورود به بازدیدکننده داده خواهد شد؟
بله،مراجعه کننده با ارائه کد رهگیری که برایش پیامک شده پرینت بلیت خود را اخذ می نماید.
2- آیا در صورت خرید در منزل امکان افزایش تعداد اماکن مورد درخواستی برای بازدید در محل وجود دارد؟
بله،با مراجعه به کیوسک های تعبیه شده در محل این امر امکان پذیر می باشد.
3- آیا امکان خرید بلیت در نقاط مختلف جهان امکان پذیر می باشد؟
بله در صورت برخورداری از امکان خرید در شبکه شتاب، این امر امکان پذیر می باشد.
شماره تماس
معاونت میراث فرهنگی 02433033410
مراحل انجام کار به صورت شماتیک