پنجشنبه 15 آذر 1403

دوره آموزشی مدیریت حرفه‌ای ارتباط با مشتری در زنجان برگزار شد

351
0

مدیرکل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنایع‌دستی استان زنجان گفت:«دوره آموزشي مدیریت حرفه‌ای ارتباط با مشتری در هفته گردشگري با حضور 100 نفر از مدیران تأسیسات گردشگری، راهنمایان و  کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی در زنجان به‌صورت مجازی برگزار شد.»

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند چهارشنبه 9 شهریور 99 اظهار داشت: «این دوره ويژه مديران تاسیسات گردشگری، مدیران آژانس ها، پرسنل داخلي تاسيسات گردشگري، راهنمایان و مدیران داخلي هتل ها، مديران رستوران ها و سفره خانه هاي سنتي، عوامل اجرايي و كاركنان واحدهاي پذيرايي بين راهي و و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی در هفته گردشگری برگزار شد.»

ارجمند افزود: «در این دوره آموزشی 4 ساعته، سعی براین شد تا به معرفی مفاهیمی پیرامون فلسفه مدیریت نحوه ارتباط با مشتری، رضایتمندی مشتری ، مدیریت نحوه ارتباط با مشتری، تكريم ارباب رجوع، نقش هوش هيجاني در ارتباطات، انواع مراجعين از نظر ويژگي هاي شخصيتي،گوش دادن به مشتری، مهارت گوش كردن فعال، مهارت هاي برقراري ارتباط تلفني و 4 اصل اساسی در تکريم ارباب رجوع (شخصيت مناسب، شناخت مناسب، خدمت مناسب و رفتار مناسب) پرداخته شود و حاضران در این دوره به صورت مجازی با گفتگوی دوسویه با اصول و موازین این حوزه آشنا شدند.»

او گفت : «زمانی که بتوانیم نیازهای مشتریان را نسبت به رقبای دیگر زودتر تشخیص داده، و با ارائه­ راهکارهای مناسب مشتریانمان را زودتر از رقبا شناسایی و جذب کنیم، موفق خواهیم بود. هدف این دوره آشنایی مخاطبان با تکنیک‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای ارتباط با مشتریان جهت افزایش وفاداری مشتریان و فروش بیشتر بود که با حضور 100 نفر برگزار شد.»

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار

گروه های خبری