بهگزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند صبح دوشنبه 26 آبان 99 از ساعت 8:30 تا 10:00 پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان شد و گفت:« در این برنامه زمانبندی شده که توسط روزنامه ها، فضای مجازی و سایت های خبری اطلاع رسانی شد به مدت 2 ساعت به طول انجامید که از سوی شهروندان شهری و روستایی استان موارد درخواستی مطرح و پاسخ مربوطه داده شد. »
ارجمنداظهار کرد: «حضور مدیران کل و مسؤلان دستگاه های اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی است چرا که با پیگیری الکترونیکی درخواست ها بسیاری از مشکلات نامه های فیزیکی برطرف می شود و از طرفی کاهش مراجعات حضوری و کاهش زمان رسیدگی به شکایات از جمله فواید استفاده از سامانه سامد می باشد که در ارائه خدمات دستگاه های اجرایی به شهروندان موثر است.»
گفتنی است ، سامد به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت اطلاق می شود که مردم می توانند از طریق شماره 111 درخواست ها ، شکایات و پیشنهادات خود را در خصوص دستگاه های مختلف دولتی اعلام کنند.