مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت به سؤالات شهروندان زنجانی بهصورت تلفنی پاسخ داد.
بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان زنجان، امیر ارجمند روز سهشنبه 6 مهر 1400 درحالیکه از ساعت 10:10 تا 11:40 پاسخگوی تماسهای تلفنی شهروندان بود، گفت: «در این برنامه یک ساعت و نیم به سؤالات شهروندان پاسخ داده شد.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان اظهار کرد: «حضور مدیران کل و مسئولان دستگاههای اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی است، چراکه با پیگیری الکترونیکی درخواستها، مراجعههای حضوری و زمان رسیدگی به شکایتها کاهش پیدا میکند. استفاده از سامانه سامد در ارائه خدمات مناسب به شهروندان مؤثر است.»
شهروندان میتوانند از طریق شماره ۱۱۱ درخواستها، شکایتها و پیشنهادهای خود را در خصوص دستگاههای دولتی اعلام کنند.