بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان، امیر ارجمند روز سهشنبه ۱۴ دیماه گفت: «در راستای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات گردشگری در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۱۶۳۴ مورد بازدیدهای نظارتی گروهی از تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمعهای خدمات رفاهی بهمنظور اجرای شیوهنامههای بهداشتی اجرایی شد.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان افزود: «در این بازدیدها وضعیت سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، وضعیت کیفی انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، استفاده از اقلام و تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویسهای بهداشتی از طریق کارشناسان موردبررسی و ارزیابی قرار میگیرد، توسط کارشناسان ادارهکل استان با همکاری سایر دستگاههای نظارتی انجام شد.»
ارجمند با بیان اینکه این بازدیدها با هدف رعایت پروتکلهای بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده، عنوان کرد: «این بازدیدها بهمنظور بررسی وضع موجود، ارائه خدمات مناسب، بهبود کیفیت سطح خدماتدهی و رفاه حال مسافران و گردشگران از مراکز اقامتی، رستورانها، مراکز پذیرایی، بینراهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی موقت و مهمانسراها و… انجامشده است.»
ارجمند ابراز کرد: «سامانه ۰۹۶۲۹ برای رسیدگی به شکایات مردمی در نظر گرفتهشده و تاکنون به همه شکایات ثبتشده در این سامانه در اسرع وقت رسیدگی شده است. این بازدیدها شامل هتلها، مجتمعهای بینراهی، سفرهخانهها و … میشود.»