مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواستهای مردم و فعالان گردشگری و هنرمندان صنایعدستی استان شد.
بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان، سید سعید صفوی روز دوشنبه 28 آذرماه از ساعت 9:45 تا 10:45 از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی درخواستهای مردم و فعالان گردشگری و هنرمندان صنایعدستی بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان بر ضرورت ارتباط مستقیم و پاسخگویی مدیران به مردم تأکید و اظهار کرد: سامد سیستم ارتباطی مردم با دولت امکان بسیار خوبی است تا مردم بهصورت مستقیم و راحت، مسائل و مشکلاتشان را به گوش مسئولان برسانند.
صفوی افزود: حضور مدیران کل و مسئولان دستگاههای اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی است، چراکه با پیگیری الکترونیکی درخواستها، مراجعههای حضوری و زمان رسیدگی به شکایتها کاهش پیدا میکند. استفاده از سامانه سامد در ارائه خدمات مناسب به شهروندان مؤثر است.
او گفت: مهمترین درخواستهای مطرحشده توسط مخاطبان مربوط به دریافت تسهیلات صنایع دستی، مرمت آثار و بافتهای تاریخی و تقدیر و تشکر از عملکرد ادارهکل بود که ضمن پاسخ و ارائه توضیحات کامل، مقرر شد برخی موارد حضوری برای نتیجه به ادارهکل مراجعه کنند و برخی موارد مطرحشده برای پیگیری به معاونان ارجاع شود.
شهروندان میتوانند از طریق شماره ۱۱۱ درخواستها، شکایتها و پیشنهادهای خود را در خصوص دستگاههای دولتی اعلام کنند.