معاون توسعه مدیریت و منابع ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای زنجان از آمادگی مجتمعهای خدماتی- رفاهی استان برای خدمترسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد.
به گزارش اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان به نقل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ، زهرا میرصدری روز دوشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۳ زهرا میرصدری، با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مشتاق به زیارت حضرت اباعبدلله حسین (ع)، بر ضرورت خدمترسانی بیشتر مجتمعهای خدماتی- رفاهی بین راهی استان تاکید و اظهار کرد: با عنایت به شیوهنامههای ارسالی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای مبنی بر لزوم آمادگی ارایه خدمات بهینه و مطلوب به زائران اربعین حسینی در مجتمعهای خدماتی رفاهی استان، بازدیدهای کمیته ویژه نظارت استان از تیرماه در حال انجام است.
معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان افزود: برای تحقق این هدف طی بازدیدهای مستمر نظافت داخل نمازخانهها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر آنها در تمام ساعات شبانهروز، نظافت مستمر سرویسهای بهداشتی، وضعیت رستوران، آشپزخانه، پارکینگ، ورودی و خروجی مجتمعها مورد نظارت و بررسی قرار میگیرد.
او گفت: همچنین باتوجه به افزایش میزان ترددهای جادهای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین از طریق مجتمعها مورد انتظار این اداره کل است.
میرصدری در ادامه بیان کرد: کارشناسان این اداره کل تاکنون به دفعات از مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی فعال استان بازدید داشتهاند که با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین برای نظارت بیشتر بر عملکرد این مراکز، تعداد بازدید از مجتمعها افزایش یافته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان، با تاکید بر اینکه در این بازدیدها با موارد تخلف برخورد خواهد شد، گفت: در کنار این بازدیدها، مسافران و رانندگان نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف وعدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمعهای خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانههای پیامکی ۱۴۱ اعلام کنند.