سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: در سالجاری هیچ گونه شکایتی از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در سامانه سامد به ثبت نرسیده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند، ظهر امروز ، 24 آذرماه در زنجان با اعلام مطلب فوق ، ادامه داد: در سال 97 میانگین پاسخگویی به درخواست ها و شکایت ها در اداره کل بیش از 10 روز بود که در سال جاری این روند به کمتر از ده روز کاهش یافته است.
او ادامه داد: در حوزه بررسی موانع و مشکلات فرآیند اداری، تکریم ارباب رجوع و پیاده سازی حقوق شهروندی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان نمره ای بالاتر از میانگین استان را داراست.
این مسئول با اشاره به اینکه در سال جاری 11 مورد درخواست رسیدگی در سامانه سامد برای اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان به ثبت رسیده است، اظهار کرد: با کاهش زمان رسیدگی به درخواست های مردم و کاهش فرآیند اداری توانسته ایم رضایتمندی ارباب رجوع را جلب کنیم.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی زنجان در پایان در خصوص سامانه سامد عنوان کرد: یکی ازمجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی 111 می باشد که همه در هر جای کشور می توانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود از دولت با آن مطرح کنند. در واقع هدف از راه اندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه های اجرایی است.