پنجشنبه 15 آذر 1403

مدیرکل زنجان خبر داد: رسیدگی به 35 مورد نارضایتی در خصوص استرداد هزینه بلیط

229
0

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان خبر داد: «دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان به بررسی و رسیدگی به 35 مورد نارضایتی ناشی از عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی در خصوص استرداد هزینه های کنسلی پرداخت.»

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند، بعد از ظهر امروز، 22 اسفند ماه، با اعلام خبر فوق اظهار کرد: «اقدامات نظارتی در خصوص پیشگیری از کرونا ویروس با شدت تمام ادامه دارد و در این راستا 35 مورد نارضایی ناشی از عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی در خصوص استرداد هزینه های کنسلی بررسی و رسیدگی شد.»

او در خصوص دیگر اقدامات نظارتی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر زنجان گفت: «هشت مورد نظارت بر امور بهداشتی در مراکز اقامتی استان اعم از هتل ها، مهمانپذیر ها و ..،12 مورد نظارت بر اجرای پروتکل های دانشگاه علوم پزشکی در سفره خانه های سنتی، ابلاغ کتبی عدم پذیرش مسافر در مراکز غیر رسمی به تمامی ادارات کل استان و ابلاغ کتبی عدم پذیرش مسافر در مراکز اقامتی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان زنجان از دیگر اقدامات 24 ساعت گذشته در راستای قطع چرخه کرونا ویروس است.»

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار

گروه های خبری