پنجشنبه 15 آذر 1403

دوره آموزشی مدیریت حرفه‌ای ارتباط با مشتری در زنجان برگزار می‌شود

258
0

مدیرکل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنایع‌دستی استان زنجان گفت:«دوره آموزشي مدیریت حرفه‌ای ارتباط با مشتری در هفته گردشگري با حضور جمعی از مدیران تأسیسات  گردشگری در زنجان برگزار می‌شود.»

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند دوشنبه 17 شهریور 99 اظهار داشت: «مدیریت ارتباط با مشتری مفهومی سیستماتیک و البته کاربردی دارد. یکی از پرکاربردترین دوره‌های آموزشی، دوره مهارت‌های ارتباط با مشتریان است.»

ارجمند افزود: «هدف این دوره آشنایی مخاطبان با تکنیک‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای ارتباط با مشتریان جهت افزایش وفاداری مشتریان و فروش بیشتر است در این دوره 302 نفر از مدیران تأسیسات گردشگری و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی در هفته گردشگری  برگزار خواهد شد .»

 او اظهار داشت: «این دوره به‌گونه‌ای طراحی گردیده بود که پیش‌نیاز دوره‌های آتی سازمان بوده است  و آموزش مدیران گردشگری در اولویت اداره کل میراث فرهنگی است. مدیریت ارتباط با مشتری یك استراتژی تجاری متمرکز بر مشتری است که به‌صورت پویا، فروش، بازاریابی و خدمات را در جهت ایجاد و افزایش ارزش برای مشتری یکپارچه می‌سازد.»

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار

گروه های خبری