مدیرکل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنایعدستی استان زنجان گفت:«دوره آموزشي مدیریت حرفهای ارتباط با مشتری در هفته گردشگري با حضور جمعی از مدیران تأسیسات گردشگری در زنجان برگزار میشود.»
بهگزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان زنجان، امیر ارجمند دوشنبه 17 شهریور 99 اظهار داشت: «مدیریت ارتباط با مشتری مفهومی سیستماتیک و البته کاربردی دارد. یکی از پرکاربردترین دورههای آموزشی، دوره مهارتهای ارتباط با مشتریان است.»
ارجمند افزود: «هدف این دوره آشنایی مخاطبان با تکنیکها و مهارتهای حرفهای ارتباط با مشتریان جهت افزایش وفاداری مشتریان و فروش بیشتر است در این دوره 302 نفر از مدیران تأسیسات گردشگری و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی در هفته گردشگری برگزار خواهد شد .»
او اظهار داشت: «این دوره بهگونهای طراحی گردیده بود که پیشنیاز دورههای آتی سازمان بوده است و آموزش مدیران گردشگری در اولویت اداره کل میراث فرهنگی است. مدیریت ارتباط با مشتری یك استراتژی تجاری متمرکز بر مشتری است که بهصورت پویا، فروش، بازاریابی و خدمات را در جهت ایجاد و افزایش ارزش برای مشتری یکپارچه میسازد.»