پنجشنبه 15 آذر 1403

عملکرد شش ماهه اول معاونت گردشگری درخصوص رسیدگی به شکایات

304
0

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: «بنا به رأی اعضای کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، به 150 شکایت در معاونت گردشگری در شش ماهه اول سال رسیدگی شد.»

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند ‌شنبه 22 شهریور 99 اظهار کرد: «به دلیل شیوع بیماری کرونا و لغو اجباری تمامی تورهای گردشگری نوروز 99 بیش از 150 شکایت (اکثرا به صورت تلفنی) به معاونت گردشگری ارسال شد که بسیاری از این شکایات با توجه به شرایط ویژه حاکم بر کشور با تلاش همکاران معاونت حل و فصل شد و مابقی شکایات پس از احراز عدم همکاری دفاتر متشاکی در کمیته فنی مورد رسیدگی قرار گرفت. »

ارجمند گفت: « در فروردین ماه، 6 شکایت در اداره ثبت شد و سه شکایت به تبریز ارسال شد، در اردیبهشت ماه،  10 شکایت در اداره ثبت شد و 4 شکایت به تهران و 1 شکایت به مشهد ارسال شد،  در خرداد ماه،  4 شکایت در اداره کل ثبت شد، در تیر ماه، 9 شکایت در اداره ثبت  شد و 1 شکایت به مشهد ارسال شد، در مرداد ماه یک شکایت در اداره ثبت  شد و 2 شکایت به تهران و 4 شکایت به تبریز ارسال شد . در شهریور ماه 1 شکایت در اداره ثبت شد و 1 شکایت به قشم و 1 شکایت به مشهد ارسال شد. از شکایت های فوق که در اداره اعلام وصول شدند، برخی خارج از کمیته فنی و با هماهنگی های لازم مابین شاکی و متشاکی حل و فصل شدند.»

او گفت: « 2 کمیته فنی  از فروردیت تا شهریور در معاونت گردشگری برگزارشد.در کمیته فنی مورخ 13/خرداد سال جاری 9  شکایت مورد رسیدگی قرار گرفت و رای صادر شد و سه درخواست اخذ مجوز بند ب مورد تایید قرار گرفت. همچنین با درخواست تغییر نام یک دفتر در شهر ایجرود و نیز درخواست جابجایی یک دفتر در شهر زنجان موافقت قرار گرفت. در کمیته فنی مورخ 15 مرداد سال جاری وضعیت دو دفتر به دلیل میزان بالای شکایات مورد بررسی قرار گرفت و یک ماه زمان داده شد تا با شاکین تسویه نمایند که این اقدامات تاکنون انجام شده است.»

 ارجمند افزود: «همچنین در تاریخ 6 شهریور مجوز دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری آناک پرواز برای شهر دندی صادر شد.»

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار

گروه های خبری